Säljkoordinator till Puustellis projektavdelning

Ledig tjänst: 
Säljkoordinator till Puustellis projektavdelning
Rekryteringsdagar: 
Intervjuer sker löpande
Arbetet börjar: 
Omgående
Arbetstid: 
Heltid

 

Är du en kreativ person med god datavana som gillar struktur och högt tempo? 

Är du duktig på att hantera Office-programmen och lätt kan sätta dig in i system? 

Vi behöver komplettera med ytterligare en Säljkoordinator till vår projektavdelning som säljer och levererar kök i större volymer till företag. Kanske söker vi just dig?

Ansök till tjänsten längst ner på sidan


Om tjänsten

Du kommer sitta i våra lokaler i Täby där du får arbeta tillsammans med positiva och drivna medarbetare. Du kommer ingå i den snabbväxande projektgruppen som idag består av fyra personer och siktar på att bli en avgörande del av försäljningen i Sverige. Eftersom denna grupp är nystartad finns det stort utrymme för egna initiativ och kreativitet i det dagliga arbetet. 
 

Om oss

Puustelli Group ingår i Harjavalta-koncernen, som är ett finländskt familjebolag. Koncernens omsättning var 2018 cirka 4,2 Miljarder och antalet fast anställda 

Ca. 1 200 personer. Puustelli tillverkar förstklassiga kök med en enorm bredd och har dessutom utvecklat en världsunik ekologisk inredningsserie som är under stark tillväxt.  

Projektavdelningen i Sverige startades 2016 och vår målsättning är att bli en betydande leverantör på den totala svenska köksmarknaden.

 

Du erbjuds

  • • En socialt stimulerande roll som är varierande och omväxlande.
  • • Möjligheten att vässa dina kunskaper inom administration, CAD, Excel, Dynamics och andra administrativa programvaror i nätverksmiljö.
  • • Ett flexibelt jobb där du får möjligheten att själv planera och styra din dag.

 

Arbetsuppgifter

  • • Rita upp och hantera projektkök enligt givna förutsättningar
  • • Hantera offerter och order i vårt ordersystem
  • • Stötta projektsäljarna från offert till färdig köksleverans och eftermarknad.
  • • Arbeta i Excel med rapportering och kalkylering.
  • • Kundkontakter via telefon.
  • • Personliga kundkontakter i samband med mässor, promo-aktiviteter och produktgenomgångar.

 

Vi söker dig som

  • • Talar och skriver svenska och engelska obehindrat, då både interna och externa kontakter kommer att föras på båda språken. 
  • • Har tidigare vana av att organisera och utföra administrativa arbetsuppgifter.
  • • Har mycket goda kunskaper i Office programmen samt stor datavana.
  • • Är stresstålig och kan hantera många bollar i luften samtidigt.     

Är kommunikativ och anpassningsbar inför olika människor och uppgifter och har en förmåga att skapa relationer som bidrar till bra samarbete på din arbetsplats.

 

Vi ser det som meriterande men inte ett krav om du:

  • • Har erfarenhet av att rita kök, badrum eller liknande i CAD
  • • Arbetat med processflöden
  • • Arbetat inom försäljning
  • • Pratar och skriver på finska

 

Som person är du:

  • • Strukturerad
  • • Flexibel
  • • Noggrann
  • • Trivs i en miljö med högt tempo

 

Övrig information

  • • Start: Omgående
  • • Omfattning: Heltid
  • • Arbetstider: 8-17 med möjlighet till viss flex
  • • Placering: Täby, Viggbyholm
  • • Lön enligt överenskommelse

Vi kompletterande frågor kontakta Richard Moberg: richard [dot] moberg [at] puustelli [dot] com

 

Personuppgifter
Obligatoriska fält (*)
Som Word eller Pdf format
Arbetsuppgift och inledning av arbetsförhållande
SEK/mån
Arbetserfarenhet
Lista ner uppgifter om din nuvarande arbetsgivare, nuvarande arbetsuppgift, huvudsakliga ansvarsområden och när din anställning började